Monday, January 3, 2011

Selamat Tahun Baru 2011

Salam semua...
Sudah lamanya tak update blog ni.. Malas pun ada... Bz pun ade... hehe..
Masih belum terlambat aku nak ucapkan 'Selamat Tahun Baru' kepada kawan-kawan semua..
Tahun 2011 rasanya akan memberi seribu makna bagi aku... Yelah tahun ni aku akan kahwin!!! 
Wah,lagi 2 bulan 3 minggu je aku akan menjadi seorang isteri kepada En. Jawe.. Kejapnya....
Persiapan???
Hantaran settle, pelamin+makeup+baju+photographer semua dah book. Kad pun dah siap.. Cepatkann...Sekarang ni tengah packing goodies2 je sikit2... 
Aku mmg tak suka buat keje last2 minit ni... 
Cuma sekarang belum book bridal belah lelaki je... Any suggestion tak bridal yang best kat Muar?? 
Harap2 semuanya akan berjalan dengan lancar dan selamat nanti... 
Aku dah ingatkan en jawe semoga jaga diri bila kat site n drive tu... Risau beb...
Yelah, masih 'berdarah manis' lagi...
Moga impian kami untuk berumah tangga setelah hampir 7 tahun bersulam kasih akan tercapai..
Aminn....

 

No comments:

Post a Comment