Sunday, July 22, 2012

Hadiah dari suami

Hari ni hari kedua umat Islam berpuasa.... Saya tengah bendera merah.... So faham2 jelaa..kali ni cik p datang dlm cycle 37. Syukurlaaa. Skg ni tgh cuba nak regularkan cik p ni balik. Tak sanggup macam bulan lps smp cycle 48. Semua sakit ada. Harap lepas ni cik p ni dtg on time la ye..

Hai dah lari tajuk ni... Sebenarnya nak bagitahu, semalam dapat hadiah birthday dari en jawe.. Hadiah ape?? Ni tgh guna la ni... Testing2... yes... IPHONE..... Sebenarnya ms 2.7 hari tu en jawe dah ckp takde hadiah.. Aku pun ok je, lagipun macam2 aku dapat semenjak kawen ni. Minta apa je dapat. Kesian laki aku kan. Siang malam bekerja nak sara kehidupan kami berdua. Nak harapkan elaun ciput aku mmg takla kan... Sangat teruja pakai benda alah ni. Hehe. 
Alasan utama beliau belikan aku iphone ni sbb lepas ni aku xpayah pakai iphone die nak main fb... (oh, sampai hati abang...)


Oklah xde gambar... Nak testing je ni...

No comments:

Post a Comment