Tuesday, February 1, 2011

Pemenang Mencipta Tagline!!

Haaaaa...
Hari ni hari yang paling best bagi aku... Walaupun dah berapa hari ni badan aku panas n selesema je... Tapi lepas dengar berita ni, terus baik... Haha..
Aku diumumkan sebagai Pemenang Mencipta Tagline dari Seri Sentuhan!!!
Tahniah nurfaizin!! ...anda telah memenangi peraduan mencipta tagline seri sentuhan. Hadiah tajaan gubahan hantaran fresh flower bernilai RM 1,000.00 daripada SERI SENTUHAN untuk hari bahagia anda nanti. TQ
Sebenarnya aku main isi je tagline time tu... Tapi yang sesuai aku rasa untuk Seri Sentuhan...Yela kebetulan akk tu tengah buat pertandingan.. Rezeki bakal pengantin orang kate.. Dan berkat belajar marketing..Tapi memang sangat2 tak sangka aku yang dapat..Untung En. Jawe nanti.. Dapat gubahan RM1,000 fresh flower lagi... Aku pun nak suruh die bagi aku hantaran fresh flower jugak.. Tak aci2!!!

So, sape2 yang nak kahwin bolehlah terus berhubung dengan Seri Sentuhan ye.. Akak tu pun sangat baik orangnya... Dan gubahannya sangat2 cantek!!
Terima Kasih Seri Sentuhan!!!

No comments:

Post a Comment